קידום אתרים נכון ושקיפות מלאה מול הלקוח

קידום אתרים בשקיפות מלאה מול הלקוח

בעולם שבו אנו משיגים תוצאות עבור לקוחות בזירה תחרותית: ייחודיות, מקצועיות, שירותיות ואמינות הם שם המשחק.
הנוכחות בזירה הדיגיטלית כיום רלוונטית יותר מתמיד. נוכחות זו לצד קידום נכון, תחשוף את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים רבים.

לצד חברות הקידום הגדולות, צצו בשנים האחרונות לא מעט חברות לקידום אתרים.
תחום קידום האתרים הוא דינאמי, משתנה מפעם לפעם וגוגל מכתיבה את הטון. חברת קידום מקצועית, תישאר מעודכנת ותנוע בתחום תוך כדי חקר ולמידה.

המטרה, בסופו של דבר, היא להביא את העסק אותו אנו מקדמים לכיוון הדף הראשון בגוגל, בין עשרת התוצאות האורגניות, עם שאיפה להיות ממוקם גבוה בדף ככל שניתן.

בכל תחום קיימים ביטויים תחרותיים יותר או פחות, וגם המתחרים של העסק רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל. חברות קידום משתמשות בפרמטרים שונים לקידום, לאו דווקא זהים. בנוסף, יש לזכור שגוגל משנה מפעם לפעם את חוקי המשחק ולכן לחברת קידום האתרים אין שליטה מוחלטת על תוצאות החיפוש. מכאן יוצא שחברה שמבטיחה לעסק להופיע בעמוד הראשון תוך פרק זמן מסוים, מוליכה את בעל העסק שולל. עם זאת, חברה שיודעת "לספק את הסחורה", בהחלט תקדם את העסק בהתאם לביטויים שנבחרו, ובנוסף תפיק דו"ח חודשי לעסק ובו מעקב אחר קידום מילות המפתח/הביטויים המקודמים. חברת קידום טובה, תעלה את העסק שלכם באופן משמעותי בדירוג ובאמצעות עבודה אינטנסיבית וסיזיפית בתוספת סבלנות מצד הלקוח, ביצוע אופטימיזציה נכונה (התאמת האתר למנוע החיפוש) וקישורים, הטלפונים יתחילו להגיע…

מה לעשות בקידום אתרים

 

לסיכום, רצוי לדעת ולהתעקש על הסעיפים הבאים:

  1. בתחום הקידום, העבודה באה לידי ביטוי לאורך זמן. אין אפשרות לשפוט על פי הטווח הקצר, לכן חברות הקידום "מתעקשות" על חוזה של לפחות מספר חודשים, וזאת במטרה לספק תוצאות בשטח. עם זאת, חברת קידום אתרים טובה, תספק ללקוח דו"ח התקדמות מידי חודש ובו תציין את שיפור מיקום מילות המפתח.
  2. סקירת האתר היא חשובה מאין כמוה. המקדם שלכם חייב לערוך אופטימיזציה לאתר, יתקן ליקויים וישפר את האתר לפי דרישות מנוע החיפוש, באמצעים העומדים לרשותו.
  3. הטמעת קוד מעקב גוגל אנליטיקס באתר הכרחית לצורך מעקב אחר כניסת גולשים, זמן שהייה ממוצע באתר, כניסה לדפים פנימיים ועוד, לצורך מעקב, למידה ותיקון הטעון תיקון.
  4. בכל אתר המכבד עצמו והרוצה להימצא בעמוד הראשון בגוגל חייבים להופיע מאמרים מקצועיים ואיכותיים. המאמרים יכילו מילות מפתח חשובות, קישורים יוצאים ונכנסים, ועליהם להיות רלוונטיים ומעניינים. זכרו כי אתר נחשב ואיכותי שייספק קישור לאתרכם, יתרום בקידום אתרכם.
  5. חשיפת חלק משיטת הקידום בפני הלקוח לא תגלה לו את סודות המקצוע, אך תוסיף לאמינות ותפרה את העבודה המשותפת.
  6. זכרו שחברת קידום מקצועית, אינה יכולה להתחייב על תוצאות כיוון שהיא אינה שולטת בתוצאות החיפוש ובקידום העסקים המתחרים. החברה איתה תעבדו תהפוך את אתרכם ידידותי ככל הניתן למנוע החיפוש ותבצע פעולות נוספות על מנת לקדם את דפי האתר שלכם בגוגל.

רוצים ללמוד שיווק דיגיטלי, או קורסים בקידום אתרים? בית הספר לשיווק דיגיטלי

איך לעשות קידום אתרים אורגני

 

אודות רוסלן מינקוף

יזם אינטרנטי ומשווק דיגיטלי.מקדם את תחום לימודי השיווק אונליין ואת קהילת השיווק הישראלית. מראיין יזמים ואנשי שיווק מהתעשייה על מנת ללמוד וללמד אחרים.